JellyPages.com

About Me

mira
swetz 22
muar,johor
single BUT not available

WELCOME NOTE :)


Assalamualaikum

hai peMBAce2 blOg...saya seKAdar mEluaH kan aPe yg terbuku dihati TENTANG DIA..Lets read it...semua yanG ade dlM nie hanya lah nurkilan dan isi hati semate mate ...hahaha.....tiada kene mengene antara yg hidup atau pon meninggal dunia. sMIle2 .. :))
Merak story !

Sunday 2 December 2012

SENYUM TAPI?

 semalam pergi main bowling :) kalah lagi lah aku. nak tau tak sepanjang aku kenal ng mane2 lelaki kalau dorang ajak ge men bowling aku mesti xkn pergi nye. buat malu je kalah. tapi dulu mse gi ng merak blh menang pulak. haha.. (mood nak berlagak jup) mcm biase semalam aku kalh lagi. aku ta reti lah pilih bola tuh, biase merak yg pilih kan. tuh yg ley menang tuh. mase tengah tunggu giliran aku, mate aku mermerhati keadaan sekeliling. tetibe mate terSTOP! ade sorang couple ni ajar gf die men bowling. aku pon mule nak teringat mase first time merak ajak men bowling dgn k.dayah,aien,n  anna hehew. die ajar kiteorg men bowling.. brrr~~ blh putar kan wktu kjup x? nak ade mcm dulu. merak selalu care n selalu je ade kat tangge. hehe. dulu x mcm skrg. skrg xde dah surprise2. dulu bile bkk msg jek msti nk gelabah sbb msg nye mcm ni "u kat mane? kluar skung i ade depan umah" hhaha..  serabut2 bkk pintu die ade dpn pintu. tak kire lah pe relationship mase uh he always with me! skrang? skarang takde dah. die bz hidup dgn awex cun. bodoh kan aku? sape suruh? kau sendiri yg berani sgt amik risiko! skrg kau tanggung lah. semalam mase dudk dgn ibu. ibu risau jerk. die tau aku ade masalh. asik tanye jek bile nak balik. die ckp x puas tengok aku n adik. (menagis kejup) nk sgt luah kan kat ibu tapi, ibu mesti x pahm jugk n aku pon dah janji dgn merak ta nk cite pasal niyh. ok2 sambung cite lepas pergi men bowling pusing2 lah satu midvalley . nampak org bercouple aku pulak yg jelez. tringat u holding my hand. :) aku jln ng heidir pon ta pernah pegang tgn taw! siap aku tepis tgn die ade lah.tapi dgn merak? alah rase mcm die protect kite pulak.. bkn stakat jelez je ade sepanjang perjlnn aku tuh, risau pon ade, aku risau2 gak klu aku terserempk dgn merak n awex cun die. mane nk sorok pon ta tahu la, klu aku jumpe die berdue. tgok gambo je dah terbako, ni kan klu nampak depan mau tak nye aku bederai macm debu kertas, melayang tanpe arah tuju agak nyer. hurm ta tahu dah nak luah ape. col free pon dah ta gune. alah aku tak letak salah kat die pon. die ade hak die untk diri dia sendiri. smile sikit :) ( menaip sambil mengeluarkan airmate buat keyboard aku basah jer ny) nk lappy baru lah.
cosmic bowl mid valley :) tempat yg sgt romantic
sayang kat bdk ni. kalah btol aku klu die mintak aku pape mesti aku beli kan.

hope i can c you

fake smile lahai. 

No comments:

Post a Comment