JellyPages.com

About Me

mira
swetz 22
muar,johor
single BUT not available

WELCOME NOTE :)


Assalamualaikum

hai peMBAce2 blOg...saya seKAdar mEluaH kan aPe yg terbuku dihati TENTANG DIA..Lets read it...semua yanG ade dlM nie hanya lah nurkilan dan isi hati semate mate ...hahaha.....tiada kene mengene antara yg hidup atau pon meninggal dunia. sMIle2 .. :))
Merak story !

Tuesday 4 December 2012

BERMULANYA DISINI

lepas satu, satu masalah yg jadi. hei hidup2 memang adat dilande masalah agak nye. tetibe je termenung. aku tak nak ana nampak terpakse lah keluar sekejup. hha.balik kelas tadi duduk kat tangge. terkenang semue kisah2 lame. semuenye bermule di tangge. banyak memori kat tangge. satu  persatu airmate jatuh. banyak nye silap aku. lagi berape hari je nak tinggal kan tempat ni. puas aku melihat segenap tempat. kalau boleh nk pergi Block A .tangge bersejarah. maaf kan aku seandainye kehadiran aku selame ni menyusah kan kamu semue. kalau boleh aku jerit hulurkan tgn mohon ampun kat korang aku nak buat. tapi aku belom sekuat dan seberani tuh. aku nak berubah! nak sangat berubah. aku perlukan bimbingan tapi tak tahu pade siape. :(  kenape aku selemah ini? aku tak patut berade dlm keadaan yg mcm ni. only few days to seat for an exam.

  1. kekuatan aku TANGGE kejayaan aku
  2. memori aku dengan kau kat TANGGE
  3. 1st time nampak kau pon kat TANGGE
bermula nya disini
bertape penting nye tangge bagi aku :) hha 

No comments:

Post a Comment