JellyPages.com

About Me

mira
swetz 22
muar,johor
single BUT not available

WELCOME NOTE :)


Assalamualaikum

hai peMBAce2 blOg...saya seKAdar mEluaH kan aPe yg terbuku dihati TENTANG DIA..Lets read it...semua yanG ade dlM nie hanya lah nurkilan dan isi hati semate mate ...hahaha.....tiada kene mengene antara yg hidup atau pon meninggal dunia. sMIle2 .. :))
Merak story !

Sunday 2 December 2012

KATA-KATA MENJADI NYATA

with osyie uekie a.k.a merak
tau x kenape kata2 menjadi nyata? sbb pas kua mse ni aku ckp skurg2 nye pas ni aku ade memori ng die. n skrg memg btol2 jadi lah..aku rindu sgt2 saat niyh! holding my hand ! suke sgt die tinggi :) tgn die besar. di genggam penuh erat tuh ! repeat this time ! plesz2! skung? hha. aku takde makne! gambar niyh cume kenangan tak mampu jadi realiti lagi! mesti gambar aku ng die semue dah tukar gambar len kan? aku je masih letak gambar kau dgkt twitter aku. penuh smue nye gmbr kau!  kalau betol lah memang dah tak ley nk bersatu lagi. nak salam buat kali terakhir boleh tak? permintaan terakhir sebelom jarak yg jauh memisah kan kite lebih jauh. give me once more chance to see you n shake hand with u  :(

1 comment: