JellyPages.com

About Me

mira
swetz 22
muar,johor
single BUT not available

WELCOME NOTE :)


Assalamualaikum

hai peMBAce2 blOg...saya seKAdar mEluaH kan aPe yg terbuku dihati TENTANG DIA..Lets read it...semua yanG ade dlM nie hanya lah nurkilan dan isi hati semate mate ...hahaha.....tiada kene mengene antara yg hidup atau pon meninggal dunia. sMIle2 .. :))
Merak story !

Thursday 6 December 2012

LAST DAY STUDY

huh! last day hari ni bersame kwn2 lepas tuh dah exam dah :)  bhaa. im will completing my study . best sgt dgn dak2 kelas best sgt dgn bdk2 kolej ni. even ade certain yg aku tak bape nk minat. ok lah. habis study bkn beerti tamat nye segale nye but perjalann kehidupn akan bermule lebih jauh. hehe..kat kolej ni mcm2 aku belajar. dari patah hati , pegi berduke lare, lpas tuh patah hati balik huh dah letih bermain dgn hati.alhamdulilah aku dijage dgn baik oleh merak, even ade mase hati ni die buat tak nampak je.sem 1 mcm bodoh2 jerk. sem due haha. mule dah nak buat jaht. sem 3 buat gila, sem 4 mule malas. sem 5 target gile2 nseb bek dpn dean list. sem 6 kepale tintong sbb break, sem 7 x tau jadi ape.kat cni lah jatuh bngun aku. kenal dgn mcm2 org. semue ade. dr xde abg angkat smpai ade abg angkt. haha.. pelik2 jerk. xmkn ke mkn ke smue nye kat cnie lah. sedih suke smue lah kat cni. start men bowling pon kat cnie lah. haha.. byk aktiviti aku involve pon kat cnie lah. temoat ni mengajr byk bende kat aku :) semue  nice3 .. i will missing all of u :)

No comments:

Post a Comment