JellyPages.com

About Me

mira
swetz 22
muar,johor
single BUT not available

WELCOME NOTE :)


Assalamualaikum

hai peMBAce2 blOg...saya seKAdar mEluaH kan aPe yg terbuku dihati TENTANG DIA..Lets read it...semua yanG ade dlM nie hanya lah nurkilan dan isi hati semate mate ...hahaha.....tiada kene mengene antara yg hidup atau pon meninggal dunia. sMIle2 .. :))
Merak story !

Saturday 1 December 2012

RINTIHAN MALAM

ya-Allah. kuat kan aku. jangan sampai aku menagis lagi disebabkan semue ni. aku merayu ya-Allah, beri lah petunjuk kepade ku .ape yg harus aku lakukan. kenape die? ape yg ade pade die? what so special about her? what? 
> "Aq ske kowang...sweet .. take care of my luvly frnds. k fadz ;-) Ignore pe owg ckp . ... nnt hang out lg k" spe bnde niyh? hei.. > "owkeyg manda,thnx 4 support..lao dy wt slh,tgo2 la" yg niyh pulak support tang mane..
istigfar mira. ingat. ingat janji kau pade diri sendiri. biar je perasaan sakit kau tuh. tuhan xkan uji kau klu kau x kuat. but aku rase die plk yg tgh menguji tahap kesabaran aku. aduh! ape aku nk buat? larikan diri ke? mane blh lari. dgr die urgent jek kau dah menggeletar. mcm risau sgt. mcm ne nk study ni. cecite~ kamu risau kan die nie lah, tuh la.. kamu x risau sy eh? sy nk exam tuh. jage ati sy skejup je blh x?untk sebulan je. oit! mira jgn sampai kamu kene repeat paper dah lah.
kenape you buat mcm ni? ok mcm ni lah kamu enjoy dulu dgn kehidupan kamu. bahagie2 dulu.nanti kalau kamu betol2 nk saye dalam hidup kamu, kamu cari lah saye.. mase tuh pastikan kredit kamu byk laa. sebb i realize something, u text her, col her but when i ask u y u not text me or col me, u said u dun hv enough credit. u! sincerely, please pray for me untuk kuat n tabah hadapi semue ni. i takut i lemah. sungguh i takut sebab ribut trlalu kuat.

No comments:

Post a Comment