JellyPages.com

About Me

mira
swetz 22
muar,johor
single BUT not available

WELCOME NOTE :)


Assalamualaikum

hai peMBAce2 blOg...saya seKAdar mEluaH kan aPe yg terbuku dihati TENTANG DIA..Lets read it...semua yanG ade dlM nie hanya lah nurkilan dan isi hati semate mate ...hahaha.....tiada kene mengene antara yg hidup atau pon meninggal dunia. sMIle2 .. :))
Merak story !

Thursday 6 December 2012

PANAS MEMBARE

ah! aku tak kesah lah kau nak bercouple dgn sape p0n . kalau aku ade dgn kaw pon blom tentu lah aku ni boleh hidup semati dgn kaw.! aku tau sakit nye hati kau bile bace msg die ber'syg2' dgn aku. sorry aku tak leh nak ikut mcm yg kau suruh. i need someone he always with me!.  die selalu ade. tak kire aku ng sape, n die ng sape die tetap ade untuk aku. tapi kaw? time susah je ingat aku. tak perlu nk sakit kan hati aku mcm tuh sekali. in Sha Allah aku mampu untk teros takde kaw, lagi pon bape hari sgt nk hadap kolej ni.boleh la lupe kan kaw dgn ade nye die. mcm yg kau ckp kite xde pape. so it depend on me lah nak dgn sape p0ng. kaw xley larang. agame kite berlainan sgt. aku redha lah. kenal ng kaw n rapat dgn kaw satu pengalamn buat aku. manusia tak berperasaan. rugi aku tak dgr ckp ayah dulu. ayah dah ckp jagn baik dgn kaum2 kaw ni. tapi aku degil ingat kan tak semue kaum kaw ni same. upe nyer same jek. huh! malas pk kaw. lantak le kaw nk buat ape. jgn buruk2 kan aku sudah. huh!

No comments:

Post a Comment