JellyPages.com

About Me

mira
swetz 22
muar,johor
single BUT not available

WELCOME NOTE :)


Assalamualaikum

hai peMBAce2 blOg...saya seKAdar mEluaH kan aPe yg terbuku dihati TENTANG DIA..Lets read it...semua yanG ade dlM nie hanya lah nurkilan dan isi hati semate mate ...hahaha.....tiada kene mengene antara yg hidup atau pon meninggal dunia. sMIle2 .. :))
Merak story !

Monday 3 December 2012

RECOVERY PROCESS

merak hantar msg gud morning :)
i want u back ! i get u back! hha.. alhamdulilah. kesabaran membuahkan hasil :) merak dh jadi mcm dulu. tuhan tuh dgr doa aku agk nye. b4 sleep doa aku mesti terselit utk kaw. aku insan yg beruntg. aku merase derite dlm jangke mase yg pnjg, skung aku happy lupe segale2 nye. hurm.. msh yg pnjg berjele tuh aku hantr kat kaw sbb aku ingt nk jauh kan diri dari kaw dan die. tuh la dtg nye msg berjele2 tuh. aku cube elak bls msg kau, col kau aku tak angkat. aku nak cube buat mcm care aku jauhkan diri dari gagak dulu. tapi malangnye, kali ke3 kaw col , hati ni nak sngt dgr suare kaw. aku tau aku akan kalah bile dgr suare kau merak. tuhan belom nk pisahkan aku dgn kaw. lps kaw col semuenye jadi mcm dulu. aku dpt kaw yg dulu. yeah! dlm kebahagian mcm mane pon akan terselit kedukaan. aku tersentap bile dgr kau ckp die buat kau mcm husband die, pegang sane sini, kau pon dgr rele ati mesti membiarkan an?? tak sanggup dgr aku terpakse ckp yg aku dah ngntok, kau pon mati kan cerite. kesian kaw an tengah2 cite aku buat mcm uh. sorry merak aku tak leh nk dgr. takpelah. lupe je kan. kegembiraan yg ade dah timbus smue kedukaan aku. maaf kan aku. mugkin sbb aku, kaw x dpt ade dgn ppuan tuh. walaupon kaw menafikan nya. ape pon aku bersyukur sgt kaw dah jadi mcm dulu. harap ianya berkekalan. Amin! hari ni aku ngtok sgt kat kelas. due minggu dah terbiase gi kelas dgn takde mood nk belajar so terbawak2 sampai hari ni. jom ronde2 muke
ngtok

ngtok tapi nk post jugak


muke bahagie jerk.. hha. alhamdulilah

fcus syg!

No comments:

Post a Comment