JellyPages.com

About Me

mira
swetz 22
muar,johor
single BUT not available

WELCOME NOTE :)


Assalamualaikum

hai peMBAce2 blOg...saya seKAdar mEluaH kan aPe yg terbuku dihati TENTANG DIA..Lets read it...semua yanG ade dlM nie hanya lah nurkilan dan isi hati semate mate ...hahaha.....tiada kene mengene antara yg hidup atau pon meninggal dunia. sMIle2 .. :))
Merak story !

Thursday 6 December 2012

ALHAMDULILAH

kenape2? kenape alhamdulilah.. hehe.. selesai dah ibadah puase nazar aku. aku harap tercapailah ape yg aku hajati .KAU TETAP KU HAJATI  ~~ haha.. lagu  pulek.. erkk~~ kenyang nye. tuh pon tak habis nasi nye. tak lalu aku mkn. bkn sebab takde selere tapi sebab aku merase aku beruntung sgt masih boleh mkn, minum bersuke2 org kat Gaza tuh entah macam mane kan? petande dunia nak kiamat bermula nye perang di negara2 arab. heish seram ni. yg kite kat msia ni sebok nak berpolitik. tak lame lagi umat islam gaduh sesame sendiri. petande kiamat besr la pulak. alhamdulilah kite masih di beri peluang bernafas walaupon tak setiap hari yg kite lalui tuh indah2 belako. (loghat klate pulk). 
ibu n ayah :)




yeah! esok balik hometown ! nak duduk dgn ibu puas2 pas uh nak story2. mesti ibu happy gile dgr aku nak story sebab die tau aku ade bnde nak cite dgn die. ALHAMDULILAH dikurniakan seorg ibu yg anggap aku mcm best friend die.die mrh ke, ngamok ke tetp nanti bebaik punyer..die lah tempat bermanje. pernah sekali mase putus dgn edir, aku nages sampai die pelok aku erat sgt.smbil nges siap ckp A:ape slh irin bu, smpai mcm ni org buat irin. I: dah2 jgn nges ade yg lagi baik. (ibu pon sedih). tapi aku ni, huh lagi org pelok lagi over aku nages sampai ibu soh senyap tkut ayah tau. ayah pulak? ayah die taknk aku sedih2. kalau die nampk aku nges mase putos dgn edir dulu, aku make sure die tak kan bagi aku kwn ng mane2 lelaki. kalau boleh ayah tak nk aku menitis an airmate. sbb uh bnyk kemahuan aku die tunaikan. i have a wonderful mother n father. SYUKRAN! 

No comments:

Post a Comment