JellyPages.com

About Me

mira
swetz 22
muar,johor
single BUT not available

WELCOME NOTE :)


Assalamualaikum

hai peMBAce2 blOg...saya seKAdar mEluaH kan aPe yg terbuku dihati TENTANG DIA..Lets read it...semua yanG ade dlM nie hanya lah nurkilan dan isi hati semate mate ...hahaha.....tiada kene mengene antara yg hidup atau pon meninggal dunia. sMIle2 .. :))
Merak story !

Sunday 9 December 2012

SEDIH

asalamualaikum.. rindu nak tulis2 kat blog. hari ni kene tulis jugak sebab perasaan yg dulu dah dtg kembali. kenape lagi ? ape yg aku rase ni.? cukup lah. aku pon tak tahu aku pikir ape sampai kat hati ni rase mcm tak sedap jerk. lagi berape minggu nak habis belajar. aku risau, aku jauh dari semue orang :'( sedih nye. berhentilah airmate. in shaa Allah kalau die milik mu tetap akn jadi milik mu. aku terlalu emosi hari ni. aku marah adik aku. tak pernah aku sejahat tuh nak marah die. balik2 je aku baling die dgn helmet, tak de niat pon. aku mcm hilang kawalan, bnyak masalah yg melande smpai kan stu tahap tadi aku mcm melepas kan batuk di tangge. mlm tadi aku mimpi kau dgn die. petunjuk ape yg tuhan cube nak bagi ? biase aku selalu anggap mmpi aku akn berlawann. harap2 biar lah mcm tuh . dah luah semue ni, tapi kat hati mcm ade terbuku something. ape kah die ? aku mcm nk menagis je ni :(  kadang2 rase takut sgt mcm ajal semakin hampir. kadang2 rase gembire mcm tak de esok untuk rase kan nye. kadang2 rase sedih mcm takde yg lagi sedih. tapi hari ni aku rase semue. berkaitan dgn sape kah perasaan yg aku rase sekarang ? ah ! persetankan semue perasaan ini. can u tell me u love me ? one word before i go ? tak mungkin akan kau katekan seandainya perasaan itu tk de dlm diri kau. aku mule rase nk surrender . surrender ? no ! he need u ! need? 4 what? behenti amira sahrom. berhenti tanye untuk ape, sbb kau akn musnah kan persahabatan kau dgn soalan tuh :( ah! aku perlukan seseorang ! untuk dgr semue ni. dgr luahan aku ni. nagis same2 mcm ape yg aku rase kan skrg ni. blh kah kaw ? tidak.. bkn kaw. kaw x perlu tau. cukup lah sekadar melihat aku happy . tak nak aku tunjuk kan kesedihan yg aku rase saat ini. 

No comments:

Post a Comment