JellyPages.com

About Me

mira
swetz 22
muar,johor
single BUT not available

WELCOME NOTE :)


Assalamualaikum

hai peMBAce2 blOg...saya seKAdar mEluaH kan aPe yg terbuku dihati TENTANG DIA..Lets read it...semua yanG ade dlM nie hanya lah nurkilan dan isi hati semate mate ...hahaha.....tiada kene mengene antara yg hidup atau pon meninggal dunia. sMIle2 .. :))
Merak story !

Friday 1 August 2014

selamat pagi sabtu

Selamat pagi 😇
Hurm... best nye mengeliat2 ni ... pagi.. sejuk. Hee.. seronok dapat borak2 dgn en merak semalm.. dia sememang nye sweet. Cmne la x cair.. mcm ne lah nk tinggl kan. Kadang malu jgk.. terhegeh2 sndiri... tapi entah lah. As i said before.. i also dont know why im still wait for him.. for me salah dia tu sikit jek.. haa.. kan ? Ni la msalah yg ade dlm diri aku sendiri. Sbb terlalu byk bnde yg ak suke tentang dia sampai blh cover all dia punye kesilapan. Hi la merak... knp la hati awak tu tak penah nk tetap.. 

Semalam si merak ckp aku blh pcye 100% ape yg bf die ckp uh kan.. so meaning aku blh pcye la yg bf dia ckp.. si merak ni cme anggp ak cm adik angkt? X lebih.. hurm aku yg pening pikir pasal ni semua.. byk nye persoalan yg nk ditanye tp x terjawap..

Anyway aku memang suke borak dgn dia. Hei dah lame nye x borak sesame.. almost 3 months. Heish.. 3 bln dia tinggl kan aku ? Cm x cye ek. Haha perasan cm skjap jek. Tkpe. Wait n c what will happen after this. Pandai ke dia menghargai penantian ni.. pandai ke dia nk berfikir what should he do right now .. ha jgn tetibe dtg blik cm dlu.. memang xde lagi la pas ni kisah si merak ni nanti.. hopefully ade jodoh kita hingga kehujung nyawe.. aminn

Rase memg nk tinggl kan dia.. tapi aku sendiri tak mampu utk kehilangan dia. Memang rase nk tinggal kan dia supaya dia dapt mencari diri dia yg hilang .. tapi mampu kah aku.? Kehilangan nya sesuatu yg amat2 aku takutkan...  .kawan? Tak mampu aku hidup sebagai kawan.. aku bukan sebaik ech ..ya Allah. Jauh kan lah perpisahan ini dari kami. 

P/s : Gambar itu memaparkan segala memori. Lagu itu meluahkan apa yang dirasai. Ayat itu ucapan dari hati. Dan semuanya bersatu menjadi cerita yang kekal abadi.



Xoxo A.

No comments:

Post a Comment