JellyPages.com

About Me

mira
swetz 22
muar,johor
single BUT not available

WELCOME NOTE :)


Assalamualaikum

hai peMBAce2 blOg...saya seKAdar mEluaH kan aPe yg terbuku dihati TENTANG DIA..Lets read it...semua yanG ade dlM nie hanya lah nurkilan dan isi hati semate mate ...hahaha.....tiada kene mengene antara yg hidup atau pon meninggal dunia. sMIle2 .. :))
Merak story !

Monday 4 August 2014

kali terakhir

Tak sangke gerak hati kuat nk beborak dgn dia hari tu. Hati kuat mengatakan kite akan terpisah jua... And betul2 itu lah perbualan kami yg terakhir.. meluah kan semua nya ketika itu.. ade rindu.. ade sayang... ade semua nya.. dan itu lah yg terakhir..

When i was ur girl... mcm2 yg indah terjadi... tapi sekarang ? (Sedih) setiap kali pekara ni berlaku sedikit sbyk emosi akan terganggu... terutamanya di tempat kerja.. mula lah mase ni org tego tak sehat.. org tego kite x senyum mcm selalu lah.. senyum x ikhlas la.. mcm2 lah org akn ckp.. tapi itu la yg akn terpampar dr muke..org yg akan tego biasa nye en boss lah.. .

Hurm. Kalau lah punya kuasa untuk memutarkan waktu.. akan diputar supaya tidak mengenali kamu... kini aku di ulit sepi.. di ulit semula dgn kate2 manis mu yg hanye manis di bibir... kini aku redha..

Biarlah dari jauh sekalipon aku tetap syg kan kamu...
Perancangan tidak berjaya. Aku gagal dan akan ku bangun semula.

Tidak susah untuk memendam perasaan selama bertahun tahun..
Kerana..
Halus nya aku bahagia
Kasar nye aku kecewa
Konklusinyanya hanya aku dan dia tahu kisah yg sebenarnya

 Kata org cinta tidak semestinya memiliki. Kata aku, jodoh itu d tgn allah. Kata kamu, ada jodoh tak kemana.

Hanya kerana sebuah janji..
Itu rahsia antara kami..biarlah segala nya hanyut di bawa arus masa. Dan aku harap saat rahsia itu hanyut aku sdg terleka, dan aku terlupa akan segalanya. Sakit memendam rasa rindu , sayang dan munkin cinta.

Ku doa kan agar dikau bahagia...
Seandainya aku tiada ketika kamu memerlukan. aku harap dikau tahu dimana untuk mencariku.

Xoxo A

No comments:

Post a Comment