JellyPages.com

About Me

mira
swetz 22
muar,johor
single BUT not available

WELCOME NOTE :)


Assalamualaikum

hai peMBAce2 blOg...saya seKAdar mEluaH kan aPe yg terbuku dihati TENTANG DIA..Lets read it...semua yanG ade dlM nie hanya lah nurkilan dan isi hati semate mate ...hahaha.....tiada kene mengene antara yg hidup atau pon meninggal dunia. sMIle2 .. :))
Merak story !

Saturday 23 August 2014

aku pergi..

Assalamualaikum !.

Hai awak2 semua ! Ohyeah ! Hari ni dah hari sabtu.. herm first of all besyukur kehadrat illahi kerane masih lagi di beri pluang untuk memijak kan kaki di bumi nye yang nyata ini....

Hari berganti hari.. kini diri ku akan begelar jeng jeng... haha.. ade2 je nk buat suspen kan.. im single again.. i try to run as fast as i can but when i keep run away u also come near to me.. maksud nye sush nye nk lupe kan mimpi ngeri ni.. tapi insyaAllah akan ku cube..

Ini bukan beerti aku lemah.. cuma aku tak sanggup .. tau tak setiap hari aku akan ingt setiap bait2 kate2 die.. 

A- mane nk cri peganti u..
F- knp nk cri
A- sbb i tau i xkn dpt u
F- i always ade u.. x kmane2 pon..

A- i rse cm i nk end up smue ni. 
F-u kan tak perlu kan i
A- u noe how much i need u
F- kalau mcm tu jgn la pergi.

U ingat x.. u ckp ng i pasal preparation utk bertung uh.. u tanye i nk beli sendirik2 pas uh tukar atau nk main beli jek... u discuss mcm2 mlm uh.. hati i tegerak u ni betul ke main2. Tapi thp kpercayaan mase uh ade kat gred A lagi so i put little bit hope.. yg u mesti akn buat ap yg u ckp ni naty... tapi.... u lebih syg kan dia... tak masal2 u mrh i sbb kelantannese uh.. u mrh i sakit kan hati budk kelantan uh.. sedang kan i tak buat pon...

Huahua.. all his word..  still fresy in my mind. . If could make a wish.  I just dun want to know u before...

Malam mase birthday dia... dia muncul dlm mimpi.. Allah tahu aku amat merindui nya.. Dia hadirkan lelaki ni hanye dlm mimpi.. berbual mesra seoalah2 keadaan masih tenang. Tiada perasaan marah.. 

Terbawak2 dlm mimpi kan? Hehe. Maklum laah.. nasib baik ak x pos lagi hadiah2 nye. Haha. Sebab belum ape2 dah kene marah..

F-u bagi ape?
A- x bagi pape..
F-habis ecah ckp u bagi barang. Bila u ade alamat i? 
A-ade laa.. hurm xde bg pape..
F-hurm k lah...

Kalau la dia tahu.. bila aku jawab call tu ak tunggu dia tanye.. u sehat x? U maaf kan i.. u thanks sbb ingt besday i.. argh! Tu smue hrapan ak je.. yg aku dpt cume kemarahan dia..

U.. u tau x.. i beli hadiah ni dari indonesia.. . Memang la x seberape... tapi... sentimental value tuh.. ish.. xtau la nk ckp .. ckp je nk ngis den di buat nye.. tau x i tempah coklat... coklat tuh ade ukir name u.. i tak dpt bg kat u.. :( sedih nye..

Mule i ingat nak pos jek.. tapi topek kate, dia tkut klu i pos tapi u x terime hadiah uh.. dia takut u buang hadiah i bagi tu.. so i decide untk hantr kat j topek jek.. mlm besday u. Topek bagi alamat dia kat i.. hermm tapi mlm uh u dah call marah2 i bagi hadiah...

Mimpi kan dia... 
Tiga hari.. dia hadir dlm mimpi... aku tahu dia cube call aku.. tapi biarlah dia xdpat cari aku.. kerana sudah semesti nya kehadiran mu nanti hanye cume seketika... dia memg xkn dpt cari aku.. aku pasti.. .

Hari ni aku mimpi dia lagi.. mimpi dtg ke rumah dia.. his mother.. dlm mimpi tu mama dia baik sgt.. bawak aku kesane sini.. dia pon seolah2 gembira dgn perhubugn ini.. tapi ... didlm mimpi ini jge hadir seorg wanita lain.. wanita itu hadir.. dan dia menginginkan nye tetapi wanita itu pergi.. pergi tanpe sebab... masyaAllah. Hebat sungguh mimpi yang kau hadirkan ini yaAllah...

Ya Allah aku redha kalau bkn dia jodoh ku.. . Tutup kan pintu hati ku buat semua manusia yg begelar lelaki. Kerane aku takut akan kekecewaan... 

Hasbunallah wanikmal wakil...

#dgn lafasz bismillah aku kini menghilang kn diri...

Xoxo A

No comments:

Post a Comment