JellyPages.com

About Me

mira
swetz 22
muar,johor
single BUT not available

WELCOME NOTE :)


Assalamualaikum

hai peMBAce2 blOg...saya seKAdar mEluaH kan aPe yg terbuku dihati TENTANG DIA..Lets read it...semua yanG ade dlM nie hanya lah nurkilan dan isi hati semate mate ...hahaha.....tiada kene mengene antara yg hidup atau pon meninggal dunia. sMIle2 .. :))
Merak story !

Friday 8 August 2014

Aku Terima Kamu Seadanya.

Memang semua org nk lelaki kaya, yg ade kereta, yg ade rumah , yg ade kerjaya.. smua wanita nk kan lelaki yg cm ni. Termasuk laa aku... tetapi pelik kenape ak boleh terima dia?

Haa ini lah maksudnya Aku Terima Kamu Seadanya.. kalau lelaki lain yg dtg dlm hidup ak ni. Ade je yg kurg .. kurang tinggi... kurang pandai dan mcm2 kurang la.. sebab kurang ni lah aku akan reject orģ.. tapi reject aku takde lah tolak mentah2 gitu.. sebenar nya takleh nak cri lain. Sebab hati ni setia. Setia pada yg satu..

Bila aku dgn org lain mesti aku ingat dia. Bila dgn org lain jgk mesti aku compare kan ape yg dia ade n org ni xde.. haa.. i want you ! Yes I want you. . Tapi disebab xnk nmpk terhegeh2 aku redha. Redha membiarkan dia terus dgn dunia die.. dgn kemahuan die..
InsyaAllah aku bahagia bila dia bahagia. Itu doaku.

Aku Terima Kamu Seadanya. .
Xoxo A

1 comment:

  1. im so sory for evrything u
    i nk mohon maaf dri saat kita brjmpa until last kita contact n i byk buat dosa gan u
    so i hope u read this..
    now i have my own life n before too far im asking u to forgive me..
    thanks for everything...
    tq.. assalamualaikum si merpati yg penyabar dan tabah.. ku doa agar kau akn memiliki seseorg yg hargai mu till jannah..

    ReplyDelete