JellyPages.com

About Me

mira
swetz 22
muar,johor
single BUT not available

WELCOME NOTE :)


Assalamualaikum

hai peMBAce2 blOg...saya seKAdar mEluaH kan aPe yg terbuku dihati TENTANG DIA..Lets read it...semua yanG ade dlM nie hanya lah nurkilan dan isi hati semate mate ...hahaha.....tiada kene mengene antara yg hidup atau pon meninggal dunia. sMIle2 .. :))
Merak story !

Thursday 3 January 2013

MISSING YOU

I do i missing u.. But i noe its only me.. Ko rase ape aku rase? Tak kan? Sebaba kau manusie tak berperasaan yg men kan perasaan org! Aku tak sgke aku mmg betepuk sblh tgn. Tapi bagi lah tahu awal2 tak nak lebih dr adik! Kan sng! Ni bjanji nak stick bagai untk ape? Hei klu ikut kan mrh aku dh maki2 kau tau! Tapi aku tk benci kau. Mmg dah kaw dulu mmg mcm tuh! Hei! Naseb aku lah kenal dgn semue lelaki yg mcm ni! Tengok lah kamu akan dapat ape yg kamu buat suatu hari nanti.. Kamu hancurkan hati sorg ppuan yg betul2 ikhlas syg n cintakn kamu! I hope she's break ur heart! Bodoh mcm ne sakit p0n aku rindu kaw gile! Ko sikit takde hati kan nk pujuk aku? Sbb kaw rase kaw btol n ko tak bersalah! Argh... Useless..! Benci bilang cinte!

No comments:

Post a Comment