JellyPages.com

About Me

mira
swetz 22
muar,johor
single BUT not available

WELCOME NOTE :)


Assalamualaikum

hai peMBAce2 blOg...saya seKAdar mEluaH kan aPe yg terbuku dihati TENTANG DIA..Lets read it...semua yanG ade dlM nie hanya lah nurkilan dan isi hati semate mate ...hahaha.....tiada kene mengene antara yg hidup atau pon meninggal dunia. sMIle2 .. :))
Merak story !

Tuesday 8 January 2013

Berubah ganas?

Betul ke aku dh mule gns dgn lelaki? Eh biar betul?.. Tak kan lah secept mcm tuh sekali? Tapi mungkin blh jd cepat kan.. Sbb dah byk kali terkene.kavin msg, ak blas mcm kurg ajar sgt dh..is msg p0n ckp ak dah gns. Hha.. Yeke? Klu mcm tuh alhamdulilah! Memg aku nk tutp ati aku dari suke laki2 yg ade ni. Sbb dorg ni bkn geti org syg. Dorg geti men kate2 jex. So xpyh nk syg2. Boleh mamp0s same korang! Sbb korg jgk lah aku jadi mcm ni..! Ade paham? Tapi aku tau ati aku tk kan bkeras dgn DIE.. Eh xtau lah kenape? Knpe ek? Bialah die..

Ok! Aku nk sgt keje kat tempay yg aku apply tadi.. Tempat die best sgt. Ramai jgk org mlayu. Mlm2 mcm ni doa saje lah bia dapat keje tuh.best tmpat die. Nyaman jex! Dpt kje.. Cite2 aku tinggi. 1st payment.. Ayh ng ibu msti di utamekn.. Adik2.. N yg pntg skli aku kne ktepikan wet untk byr PTPTN n MARA even belum start byr. Then bru lah ak pk kn psl akuh! Tapi dh dudk dgn fmily xde ape nk pk sgt..mkn p0n fmily support. Then kumpul2 wet blh bli kete. Yah00!

No comments:

Post a Comment