JellyPages.com

About Me

mira
swetz 22
muar,johor
single BUT not available

WELCOME NOTE :)


Assalamualaikum

hai peMBAce2 blOg...saya seKAdar mEluaH kan aPe yg terbuku dihati TENTANG DIA..Lets read it...semua yanG ade dlM nie hanya lah nurkilan dan isi hati semate mate ...hahaha.....tiada kene mengene antara yg hidup atau pon meninggal dunia. sMIle2 .. :))
Merak story !

Saturday 12 January 2013

CECITE


hai ! mira in the house~  lame nye x taip kat lappy nie. biase mira update pakai phone jex. nk cite lah nie, bile lah nk dpt keje? smpai bile la nk dpt keje kn.. sekarang ni bru aku tau mcm ne risau nye fasz mase die xde keje. eh tersebut plk name die. tp example mne lg aku ade slaen die. sbb mse die kwn ng aku mmg die x bkje. dh dpt kje twos ak kne tinggl lah pulak. arg! mls nk ingt. skrg dh biase dh hidup menyingle tanpe die. dh kat sminggu dah. sbelum ni pon xde die blh jex. xde laki kite mseh mmpu lgi nk survive jgn xde mak bapak. hei ibu ayh lah pnyumbg smgt skung nie. ayah tau aku ade problem tpi die x brani nak tnye. ayh siap bg topup tkt aku x msg ng die, tp ayh x tau ak ng die xd pape. ibu slalu tnye gk psl die. tp ak cte jex mcm aku msih lg bhubg. sbb xnk lah nty dorg sush aty kat aku :) sampai bile lah nk hdup biase2 nie. x sbr nk jadi org sng. tapi kate daus pon x senang nak senang x susah nak susah.. hhaa.. betul jgk an. kene mendaki sribu gunung. yahoo! best nye bile pk nk sng nie :) mudh mudhn tkabul lah ea, blh tlg ibu ayah. aku dah redha. tiap hari lps smbhyg doa aku tak kesah lah kalau aku terpakse hilang die asalkn gantikan lah aku dgn keje yg best :) aminn

note : mungkin die org yg aku inginkan tapi aku bkn org yg die dambekan :)

No comments:

Post a Comment