JellyPages.com

About Me

mira
swetz 22
muar,johor
single BUT not available

WELCOME NOTE :)


Assalamualaikum

hai peMBAce2 blOg...saya seKAdar mEluaH kan aPe yg terbuku dihati TENTANG DIA..Lets read it...semua yanG ade dlM nie hanya lah nurkilan dan isi hati semate mate ...hahaha.....tiada kene mengene antara yg hidup atau pon meninggal dunia. sMIle2 .. :))
Merak story !

Sunday 13 January 2013

koleksi picture !



i have one folder with all my ex boifee.. all? only two lah.bnyak sgt pulak nk all2 bgai. ingat ape? cikaro?hhaa..ok, the first one wif edir n the 2nd one with mr f! gambr paling byk ade lah dgn fadzrul even hbungn hanye brthan slame 4 bln. tk mcm dgn edir, dkt 3 tahun kwn tp gmbr cme ade 10 keping. see it? cn u see it? tk tahu ape special kat mr f tuh :) mr f? nak tahu tak aku tak pernah benci die, tiap2 hari tengok gambar die tak jemu. sikit pon takde perasaan benci cume trkilan sgt2 dgn sikap die. bile tgok gambar die rase mcm masih lagi berhubung dgn die. walaupon no die aku dh buang, gmbr kat hp dah takde, smue msg dh delete, tapi gmbar kat lappy kat frame tak pernh beralih tempat :) aku syg sgt kat die. kenape takde perasaan benci kat die. kalau lah ana tau mesti die mrh aku msh lagi syg mgkuk bdoh tuh. bkn ape, ana xnk aku sedih2 kat org yg tk pernah hargai aku. tapi what to do. i love him so much.lelaki pandang pertame. dr dulu dah jatuh hati bkn skrg.. aku jatuh hati dgn care die, gaye die, pmikiran die, suare die. all about him..  aku bersyukur Allah pernah ketemukan aku dgn die, pernah beri aku pluang bersame die, walaupon itu cume kenangn. terime kaseh kenangan. terima kaseh Allah :) mengalir air mate ni, sdihkan.. tapi aku tak kesah. aku dah redha .. kuat kan aku? kuat sgt sbb tuh lah org kate banyak kan pk negatif, jgn terlalu positif. aku punye otk dulu slalu terpk aku mmg xkn dpt die, x cye an.. bnde tuh mmg tol2 happen.. sbb tuh aku skrg happy hidup dgn kenangan with him. sblom nie aku ade ckp dgn die, "skurg2nye aku ade memory dgn u" yes it become memory :) aku bahagie dgn memory yg ade. aku maseh lagi tersenyum :)
alahamdulilah :)

No comments:

Post a Comment