JellyPages.com

About Me

mira
swetz 22
muar,johor
single BUT not available

WELCOME NOTE :)


Assalamualaikum

hai peMBAce2 blOg...saya seKAdar mEluaH kan aPe yg terbuku dihati TENTANG DIA..Lets read it...semua yanG ade dlM nie hanya lah nurkilan dan isi hati semate mate ...hahaha.....tiada kene mengene antara yg hidup atau pon meninggal dunia. sMIle2 .. :))
Merak story !

Monday 11 January 2016

Question and answer

Mentang2 tengah musim elnino ni aku dok relax je bace satu2 text yg masuk tu. Tak tahu kenape malam ni, tp malam yg panas tanpe sebarang bintang akhirnya mengeluarkan satu persatu cahaya jawapan disebalik setiap persoalan.. aceceh... biase sastera aku failed so perumpamaan yg aku buat biase nye totally fault.haha. . Lantak laa.. janji korang yg dok tanye ape update terbru untuk hidupgiler ni dah terjawab... memang gile la hidup aku ni... tapi aku dok carry on jek... sbb malas nak over act sgt... kan setiap yg berlaku tu ade sebab musabab nye. So take it easy... cehh belom gune lagi dah ade aura positif...  yes! The answer is same as what am think. Aku dah agak... biase nye jarang sekali tekaan aku ni meleset.. hebat2... sebab tu la aku student terbaik risk management. . 

Ok keep calm carry on je sbb kau pon dah tersyokkkkk kat dy kan? Tengok laa lepas ni sape tinggai sape ... aku harap mase tu aku steady jee laa yep...knp aku dok update kat sini? Atleast aku x lupe tarikh2 yg indah dlm hidup aku... aku ni jenis papan anjal suke sgt kalau org dok jiwang2 ni... so hari ni, after rahsia di bongkar kan jd mcm sweet2 sikit.  Heish.. dah2 mok krg lain jd. .. ok2. Stop sini dlu ingt date ni ye 11012016..

Love you

XoxoA

No comments:

Post a Comment