JellyPages.com

About Me

mira
swetz 22
muar,johor
single BUT not available

WELCOME NOTE :)


Assalamualaikum

hai peMBAce2 blOg...saya seKAdar mEluaH kan aPe yg terbuku dihati TENTANG DIA..Lets read it...semua yanG ade dlM nie hanya lah nurkilan dan isi hati semate mate ...hahaha.....tiada kene mengene antara yg hidup atau pon meninggal dunia. sMIle2 .. :))
Merak story !

Saturday 2 January 2016

2016

Hi 2016!

First story for 2016, ape azam tahun ni? Ehehe kalau nk tahun azam tahun ni dgn tahun lepas masih same 'aku nak kawen' haha.  Tula azam tahon lepas yg tak tercapai2 sampai tahon ni.. aje pening...

Starting of 2016 terikat 4 tahun sebagai student lagi.. further study lagi. Tak pernah tepikir akan sambung degree sbb dulu target nak dpt kan diploma jex... tapi rezeki ke arah tu lebih . So diteruskan juge... now am a student! Gile kate ko mcm mane la nk study nak keje .. tapi takpe.. dgn lafaz bismillah insyaAllah aku boleh.

2016 semoge hadir nye tahun ni byk lagi benda2 baik yg akan dtg. Tahun terakhir utk carik pasangn hidup ni.. sebab aku target 25 dah kawen ni. ...ehehehe... kenape asik cite kawen jex? Haha sukati aku la.. blog aku! Azam aku... haha.. bukan ape... mls la nk islamic sgt di laman sesawang ni... bukan ape takut terover pulak.. dari segi tu bia lah aku dgn tuhan jex... sape je x nk jd yg terbaikk kan...

Tahun ni still kawan dgn org tahun yg lepas yg. Yg dok bagi aku harapan mcm hape.. ke aku yg telebih beharap? Haha so n so aku ubh sikit the way of acting. Aku dok pretend je la noh mcm takdak papa... hope boleh laa. InsyaAllah. U can do it gemok! Kipidap..

Gudnite!
Xoxo A

No comments:

Post a Comment