JellyPages.com

About Me

mira
swetz 22
muar,johor
single BUT not available

WELCOME NOTE :)


Assalamualaikum

hai peMBAce2 blOg...saya seKAdar mEluaH kan aPe yg terbuku dihati TENTANG DIA..Lets read it...semua yanG ade dlM nie hanya lah nurkilan dan isi hati semate mate ...hahaha.....tiada kene mengene antara yg hidup atau pon meninggal dunia. sMIle2 .. :))
Merak story !

Sunday 3 January 2016

KAU IN_SON MISS_TREE

As per subject, aku pon tak faham sangat lah kenape misteri sangat dia ni.. tapi lagi misteri lagi suke aku nk dekati. Tapi bahaye kan? Mane tak bahaye nye kot2 dia hubby org ke. Patah semangat.. ape yg ditarik dan tertarik? Entah la, the way you treat me. Aceceh... treat laa sgt tapi suke sangat style dia berckp.. agak kalau ade depan aku ari2 aku nak tengok dia becakap. Hehe.. awk ni special laa! Haa over kan? Over.. entah2 dia saje2 suke2 nak layan aku isi mase lapang dia.. but seriously aku rindu dia.. always! Since i meet u. Haha.. 

Tak kan nak ckp 'awk sy bebetul rindu awk' haa mcm bebudak laa pulak kan... tapi laa ni aku dok cover perangai aku.. sat g jd bebudak payah laa... org tua ni sensitif lain mcm sikit..skrg ni je dh mcm merajuk.. moody semate.. sehari tu ade laa 1o kali bals msg... kang aku tego mau kene sound balik... 'tak kan nk text 24hours' haha serik2... . Di sebabkn tu... aku kebal kan diri je ni..semoge mampu yaaa...

Takpelaah doa je la byk2.. kalau baik untuk aku... baik laaa.. kalau tak harap dijauh kan..
Ammminn.


Xoxo A

No comments:

Post a Comment