JellyPages.com

About Me

mira
swetz 22
muar,johor
single BUT not available

WELCOME NOTE :)


Assalamualaikum

hai peMBAce2 blOg...saya seKAdar mEluaH kan aPe yg terbuku dihati TENTANG DIA..Lets read it...semua yanG ade dlM nie hanya lah nurkilan dan isi hati semate mate ...hahaha.....tiada kene mengene antara yg hidup atau pon meninggal dunia. sMIle2 .. :))
Merak story !

Wednesday 8 October 2014

Tiada Tajuk

Pagi2 jek datang keje terus nak termenung... kenape la dah berminggu2 ni asyik sakit kat hati je bile nak tido. Mcm kene tusuk2.. takut gak bangun bangun tido dah jadi roh... alahaaii takut nya..

Cett termenung je buat ape. Haha baik den mengimbau kenangan lalu. Haha. Malam tadi mimpi dia. Dah memang kalau aku update blog ni mesti cite aku berkaitan dgn dia.. kalau takde dia takde la blog ni nk berupdate.. ok malam tdi mimpi dia.. tapi tak ingat crite nye mcm mane yg pasti memang dia dtg dlm mimpi. . Allahuakhbar... rindu nye dekat dia.. so pagi ni selak2 gmbar lelame... mase main bowling.. mase dia selali dtg ziarah aku kat kolej.. mase overnight tuh.. mase kat uss.. byk nye mase kite bsame.. mcm ne ak nk lupe mase tak besame klu mase besame yg byk. Hahaha.. mental betul laa..

Aku je rindu kat dia? Dia langsung takde perasaan.. betul la ckp org... aku bodoh..  (sedih)
Dia bhagia jek kelua dgn awek kelantan dia.. aku kat sini klua dgn smue org rase x kene.. asal x kne? Alahai mcm mane nak kene kalau dah klua dgn org lain tapi otak aku ingat org lain.. problemm nye kamu...

Sabar la hati
Suati hari bhagia dtg mencari mu..
InsyaAllah..
Amin..

Xoxo A

No comments:

Post a Comment