JellyPages.com

About Me

mira
swetz 22
muar,johor
single BUT not available

WELCOME NOTE :)


Assalamualaikum

hai peMBAce2 blOg...saya seKAdar mEluaH kan aPe yg terbuku dihati TENTANG DIA..Lets read it...semua yanG ade dlM nie hanya lah nurkilan dan isi hati semate mate ...hahaha.....tiada kene mengene antara yg hidup atau pon meninggal dunia. sMIle2 .. :))
Merak story !

Wednesday 8 October 2014

nak kawin!!

Omg ! Asik kene perli je dgn hakak2 n habang2 kat opiss... bile dorang dapat kad kawin je mesti sebut name haku. Haha..

Haha... aku ckp dgn dorang kad aku dah print tapi takdak nama pengantin lelaki.. so tunggu la aku dptkan pengantin lelaki nyaa... haha.. lawak la dorang ni. Hopefully jadi kenyataan ya doa budak2 opis sekalian.. haha..

Orang yg paling xcited sekali boss lahh.. haha tak sabo benar die nak dapat kad undangan dari aku. Haha..sabo yee boss... walaupon boss xde ag memang aku akan invite and make sure dia dtg. Haha... maklum lah den ni anak emas boss...

Cite kawen sedap jek ek.. krete pon ayah tolong bayo kan... gaji pon ckup idup sndiri.. nak kawen konon... tapi ade niat insyaAllah berjaya..

Kenape cite kawen ni? Sebab nye aku stress org asik tanye jek. Haha.. tak tahu sabo betul. Ak jumpe lelaki ade je yg x kenan.. yg kenan x dpr.. haha.. yg kenan orang nampak x ok pon aku ckp ok..haha..

Maaf pade lelaki2 yg try nk tackle den .. haha.. den ade sorang je dlm hati tak leh nak replace.. maaf ye..

Xoxo A

No comments:

Post a Comment