JellyPages.com

About Me

mira
swetz 22
muar,johor
single BUT not available

WELCOME NOTE :)


Assalamualaikum

hai peMBAce2 blOg...saya seKAdar mEluaH kan aPe yg terbuku dihati TENTANG DIA..Lets read it...semua yanG ade dlM nie hanya lah nurkilan dan isi hati semate mate ...hahaha.....tiada kene mengene antara yg hidup atau pon meninggal dunia. sMIle2 .. :))
Merak story !

Friday 31 October 2014

Pengakhiran Oktober

Yeah ! 31 okt okay ! Happy giler..

Sebab pertame hari ni hari jumaat. Hehe. Esok cuti. Yeehak! Best walaupon dua hari :)

Bermaanfaat kot dua hari tuh.. haha mcm2 boleh buat.. so minggu ni nk buat carrot cake. Hehew. Belajau2 dah nk kawen dah. . Haha. Mesti x caye kan? Semua org x caye bile aku ckp nk kawen. Sbb nyer dorang kate aku dah tutup pintu hati. Argh mcm yek2 je.

Yang kedua.. padah stalker nampk gmbr baru en merak !  Omg omg ! ( senyum) tau x? Dia mcm dah berisik jek.. suka betul nengok dia dah ade isi. Haha.. tengok gambar dy tersenyum je mcm dah suke sgt..

Herm.. kalau la en merak ade.. boleh ajak dy gi sabah... teman naik dr klia.. ni tepakse la naik dr jb :( agk2 dy ingat aku lgi x? Ingt x besday aku 2nov ni... haha stressa.. asik aku je ingat dy.. dy tgh bhagia dgn samsung dy. Haha. Relax .. cool mira.

Sedih laa. Mane ley cool. Past 2 years mmg  happening gile mase smbut besday.. memg rase cm puteri lilin skjap.. sbb smbut besday ade merak. Haha.. potong kek lagi. Kwn2 buat suprise lagi... 2 kali suprise for besday lagi... Hurmm itu past 2 years.. now present of 2 years aku balik2 single mingle cm gini.. betul ke org kate ak yg tutup pintu hati aku sndiri? Osh xlaa.. xde yg bekenan kot.. smue aku reject bha.. haha..

Diakhir bulan ni jugak aku rase besyukur sgt sbb ak masih mmpu lagi untuk bernafas even hati selalu rase sakit n sakit..

YA Allah yakin kan aku bahawa suatu hari akan muncul kebhagian ...

#aku #tunggu #kau

Xoxo A

No comments:

Post a Comment