JellyPages.com

About Me

mira
swetz 22
muar,johor
single BUT not available

WELCOME NOTE :)


Assalamualaikum

hai peMBAce2 blOg...saya seKAdar mEluaH kan aPe yg terbuku dihati TENTANG DIA..Lets read it...semua yanG ade dlM nie hanya lah nurkilan dan isi hati semate mate ...hahaha.....tiada kene mengene antara yg hidup atau pon meninggal dunia. sMIle2 .. :))
Merak story !

Thursday 29 November 2012

PADan MUke AkU


padan muke kau mira! stalker sgt fb die. last2 sendiri sakit hati .. untung laa kamu saye kat sini merindu2 bagai pungguk merindu kan bulan kamu kat sane bersayang2. ape lah nasib! ni yg nak maki2 ni.  sms saye kamu tak bals, org len siap suruh2 text lagi. ok ! takpe sy ikhlas! ikhlas sgt disakiti. kalau betol awk syg sy lebih and x seperti biase mcm yg awk ckp kan tuh, mesti awk tk biar sy tunggu awk mcm ni kan. awk memg takde perasaan!  benci la! benci dengan situasi macam ni! kau xperasan ke? aku sayang sagt kat kau la giler!!! knpe kau xpenah phm mksud "syg" yg aku ckp. mmg xde mkne ke ayt tuh bagi kau?! puas daah aku nanges. nak kuakn ape lagi? air mate sume da kua, tinggal tunggu isi perut je nak terburai. knape kau suke mnyeksa perasaan aku merakku sayang~ Ya Allah, tabahkan lah aku :'( memg die yg terindah buat kau kan. aku ni sape lah kan? setakat ade rupe tapi x seindah dia.

fadz! ye! hari ni,kamu insan yg berjaya,kamu bhagia,ramai org keliling kamu..kamu ramai kawan..kamu permainkan skeping hati yg sgt syg kn kamu...yg sentiasa doakn kamu. akhirat nnti..kamu la mnusia paling gagal..manusia paling sunyi..manusia paling sengsara..yg ada masa tu cuma kamu seorg masa tu t xda lg sekeping hati yg sntiasa doakn kamu dulu.terima kasih sebb melukakan sekeping hati yang tulus mencintai dan menyayangi kau! </3

No comments:

Post a Comment