JellyPages.com

About Me

mira
swetz 22
muar,johor
single BUT not available

WELCOME NOTE :)


Assalamualaikum

hai peMBAce2 blOg...saya seKAdar mEluaH kan aPe yg terbuku dihati TENTANG DIA..Lets read it...semua yanG ade dlM nie hanya lah nurkilan dan isi hati semate mate ...hahaha.....tiada kene mengene antara yg hidup atau pon meninggal dunia. sMIle2 .. :))
Merak story !

Tuesday 27 November 2012

CINTA TAK BERBALAS

perlu ke lupe kan die. di saat die tidak mengingati diri ini? aku bagaikan sendirian menunggu durian yang baru berputik untk di mkn. atau aku hanye sekadar bermimpi di siang hari? indah di mate manusie lain tapi di hati hanye tuhan yang tahu. aku ta percaye aku blh berade dlm situasi ini untk kali kedua nye.  layanan die kat aku dah berubah sgt.  kenape eh buat aku mcm ni. kamu seolah2 takde perasaan bile buat aku mcm ni. ape salah diri ini? ape kurang nye diri ini? salah ke aku menyayangimu? salah ke aku mahu disayangi? kenape tercipta nye aku seandainya ini dugaan yang aku perlu hadapi ? dekat sape aku nk mengadu. kenape engkau hadir di saat aku memerlukan ? dan kau pergi setelah aku merase bahagia bersame mu ? tell me if i am wrong dun do this to me.. keeping silent its the hardest thing to me.. if you dun want me to come near you tell me and i will promise to keep away myself from you.  i will love you for a thousand years <3

No comments:

Post a Comment