JellyPages.com

About Me

mira
swetz 22
muar,johor
single BUT not available

WELCOME NOTE :)


Assalamualaikum

hai peMBAce2 blOg...saya seKAdar mEluaH kan aPe yg terbuku dihati TENTANG DIA..Lets read it...semua yanG ade dlM nie hanya lah nurkilan dan isi hati semate mate ...hahaha.....tiada kene mengene antara yg hidup atau pon meninggal dunia. sMIle2 .. :))
Merak story !

Tuesday 27 November 2012

LUAHAN HATI


line maxis ni entah kenape agk nye saje nak buat merak marah agak nye. heish klu nak rosak ke nk ape ke tunggu la time dah ok dgn merak. ni baru nak baik dah buat hal. benci lah.tadi tengah hari col merak.. tak nk angkat.. alahai geram pulak. tapi die col balik.. mcm nak lenting2 sgt lah dapat col dari die. borak2 punye borak, merak ckp die tak nak ketawe dah sebab aku emo sgt. ape la maksud merak sebenar nye.. aku ni over ke? heish.  ni bukan masalah over ke emo ke tapi kamu bagi harapan kat saye. mcm mane lah nk ckp dgn die ek. die tak faham la. bende memg aku dah suke lame,klu dpt pluang mesti la aku grab, tapi bagi die? aduh.. susah, parah.. bile duduk2 terpikir ape tjuan bile die tnye

1.kenape nk brtepuk seblah tgn? tgn i xde ke?
2.tgh karoke die tnye syg i x? 
3.buah hati i kat puchg pon x trjage.
byk la lagi die ckp bkn ni jerk. bile ingt balik mesti sedih gile. salah aku ke bile ltk harapan?  (⌣́_⌣̀) . kamu buat sy rase dihargai tapi tetibe kamu ckp seolah mcm2 ta de pape antare kite. sbb tuh la sy jd emo. no one can feel what i feel now.  tapi percaye la xde ape dapat ubah perasaan ni.. (T▽T) 


No comments:

Post a Comment