JellyPages.com

About Me

mira
swetz 22
muar,johor
single BUT not available

WELCOME NOTE :)


Assalamualaikum

hai peMBAce2 blOg...saya seKAdar mEluaH kan aPe yg terbuku dihati TENTANG DIA..Lets read it...semua yanG ade dlM nie hanya lah nurkilan dan isi hati semate mate ...hahaha.....tiada kene mengene antara yg hidup atau pon meninggal dunia. sMIle2 .. :))
Merak story !

Thursday 23 August 2018

Sedih datang lagi!!

Terpanggil untuk menaip mlm ni. Aku tak pasti malam ni malam yang suram atau malam yg sepi. Aku terluka lagi, maafkan aku seribu perasaan bersalah aku , tapi ego mengatasi semua nye.. Aku x benci kau, xkan pernah benci. Tak ape lah biar la kau yg membenci diri ku... Memang sengaja, aku lepas kan suara dia yg ku dengari kerana dgn cara ini saje, aku mampu buat kau benci aku.. Benci laa aku kerana dgn cara itu saje mampu buat aku terus bediri... Tahu kah kau merak, saat kau pergi dlu dgn alasan aku sekadar adik angkat kau tapi skrg kau kate kau syg, Allah ape sebenarnya aku pade pandangan mate kau? 😢kau seolah tidak menghargai aku...kau x jage pon hati aku. Sedih nyer.. Nak menangis je rase kenpe bahagian aku mcm ni.. Buat kenangan dan kesakitan aku redha...u, there is no love more than my love towards u and nobody can change it.kau bagi la seribu alasan , bagi la seribu care pon aku x pernah berganjak.aku tak mampu benci kau. Aku rindu kau. .  Dear future, sy tau sy x mampu nak layan awk mcm mne sy lyn dia.. Tapi selalu sy ckp dgn awk, tlg jgn give up dgn sy. Sbb sy sedang mencuba. . InshaAllah . Ade jodoh kite 😊 dah jgn nangis lagi 4 tahun lepas kau menangis jugak, tapi dia masih hidup bahagia lagi... Lemah nye aku. .. Allahuakhbar.. Doa kan aku korang... Aku down gile sekrang nih...


Xoxo A

No comments:

Post a Comment