JellyPages.com

About Me

mira
swetz 22
muar,johor
single BUT not available

WELCOME NOTE :)


Assalamualaikum

hai peMBAce2 blOg...saya seKAdar mEluaH kan aPe yg terbuku dihati TENTANG DIA..Lets read it...semua yanG ade dlM nie hanya lah nurkilan dan isi hati semate mate ...hahaha.....tiada kene mengene antara yg hidup atau pon meninggal dunia. sMIle2 .. :))
Merak story !

Monday 20 August 2018

Ini Bukan Mimpi

Allahuakhbar.... Doa aku yg dlu Allah kabul kan ke? Merak! Kenapa kali ni? Kenapa tak dari dulu? Lemah nya iman , kurang nya kasih syg smpai aku masih lagi boleh berlembut, blh menerima. Mereka yg tau, kate aku bodoh x serik... Tapi ni bukan msalah x ssrik. Masalah skrg ni doa aku dulu.😢 satu ketika dulu, aku pernah terpikir Allah saje bagi kau jauh dari aku satu hari nanti kau dtg balik tapi mase tu mungkin sbb wife dia dah meninggal.. Itu yg aku rancang kan dulu... Oh yaAllah jangan kabul kan doa aku kali ni... Ini bukan mimpi, aku rase mcm dalam drama pulak.

No comments:

Post a Comment