JellyPages.com

About Me

mira
swetz 22
muar,johor
single BUT not available

WELCOME NOTE :)


Assalamualaikum

hai peMBAce2 blOg...saya seKAdar mEluaH kan aPe yg terbuku dihati TENTANG DIA..Lets read it...semua yanG ade dlM nie hanya lah nurkilan dan isi hati semate mate ...hahaha.....tiada kene mengene antara yg hidup atau pon meninggal dunia. sMIle2 .. :))
Merak story !

Tuesday 28 January 2014

■Tak Ade tajuk ■

Best bce blog org.. haha. Skung ak nk wat karangan pulak.. haha tetaip2 jap. Hehe
Mengenang dan terkenang.. heish entah kenape rase tak sedap aty. Rase dipermaen kn.rase dipergunakan rase diperbodoh kan. . Salah ke aku dapat ape yg aku ingin kan? Salah ke kebahagian itu dtg untk selamaanya.. tapi kate org jgn berumah ditepi pantai kalau takut dilambung ombak. . Bkn ombak yg aku takut kan tapi angin yg membawe berite. Aku takut akn angin yg menyamar menjadi ombak sedang aku asyik bermain dgn butiran pasir .. buang la aku.. tolak la aku sebelum aku jauh menanam hati ini. . Andai nye engkau dapat fahami ape yg tersirat dan tesurat. Bkn obsesi yg ade dlm diri. Tapi kasih syg dan keinginan utk berade disisi mu. Andai bisa aku menggapai bintg akan kuhadiahkn pdmu.supaye engkau lbh mnghargai diri ku. Huahua. Jiwang satt.. sebab nye tgh boring 105% ... hehe... men candy crush laa jawab nye. Hehe... agak2 aku ni bodoh ke? Still menunggu ? Eh xkot. Ini bukti kesetiaan aku. Agak2 mampu ke? Eh blh aje klau anggp mcm xde. Bhaha. Hati2. Pelik aku dgn kau ni hati...kaw tak penat ke menangis? Kau tak penat  ke terluke? Hati kate x.. kerane setiap kebahagian pasti ade kesakitan...dengan penderitaan ini, aku sentiase merase bahagia setiap saat tika aku berade disisimu. Ceehhwahh..
-Xoxo A-

No comments:

Post a Comment