JellyPages.com

About Me

mira
swetz 22
muar,johor
single BUT not available

WELCOME NOTE :)


Assalamualaikum

hai peMBAce2 blOg...saya seKAdar mEluaH kan aPe yg terbuku dihati TENTANG DIA..Lets read it...semua yanG ade dlM nie hanya lah nurkilan dan isi hati semate mate ...hahaha.....tiada kene mengene antara yg hidup atau pon meninggal dunia. sMIle2 .. :))
Merak story !

Sunday 5 January 2014

istikarah

Fuhh! Entah kenape mlm niyh rase mcm nk buat solat istikarah ... pas dah buat tetibe nampak text dari die terus rase nak nangis. :') hei entah kenape lah. Takut nak hilang  die buat kali kedue.. ketige dan seterus nye.. even die x pernah declare pape hubungan dgn aku... yaAllah perasaan ape yg cube kau lahirkan dlm diri ini. Aku segan dgn diri sendiri. Kenape aku emo ? X serik ke duli sebab aku emo la die clash ng aku . Harggghhh .. nak jerit jek rase. Astagfirullahalazim .... mengucp mira.. cube cool . Die x ckp ape2 pon asal kau nk rase mcm kau berhubungan dgn die pulak ? Stress ~~  esok mesti x bermood aku keje. Elak kat tempat keje pon aku nges...

Segan wei bile tgh2 betelekung pas uh nges.. ibu pulak perasan .. terus tanye kenape .. lagi banjir la aku jawab nye. Last2 alsn nges sbb risau kan adik yg kat melbourne.. bhaha tapi bkn tipu k. Aku mmg risau pon. Lagi2 die ckp die rindu kn ibu..


Dah2 nak tidow la. Semoge Allah jawab soalan ku .. amin :')

Xoxo A

No comments:

Post a Comment