JellyPages.com

About Me

mira
swetz 22
muar,johor
single BUT not available

WELCOME NOTE :)


Assalamualaikum

hai peMBAce2 blOg...saya seKAdar mEluaH kan aPe yg terbuku dihati TENTANG DIA..Lets read it...semua yanG ade dlM nie hanya lah nurkilan dan isi hati semate mate ...hahaha.....tiada kene mengene antara yg hidup atau pon meninggal dunia. sMIle2 .. :))
Merak story !

Tuesday 31 December 2013

NeW yeAr 2014

Assalamualaikum semua ! Nak masuk tahun baru dah kite.. tak sangke baru je masuk 21 tetibe dah nak masuk 22 haha.. itu lah kehidupan kan.. makin lame makin pendek umo :) sempena tahun baru yg bakal tiba ni mira nak ucapkan selamat tahun baru, maaf dia ats segale ketelanjuran yg dilakukan.mungkin ade yg membenci diri ini, mungkin jugak ade yg suke tapi tak nak bagi tahu. Hehe.  Kejap je. Sungguh pantas mase berlalu. Diam x diam da nk msuk due tahun hbis study..hurm. diam x diam due tahun jgk hidup menyingle.. ex pon dah kawen . Alahai. Sedih.. mcm kite pulak yg tak laku. Ni yg nak nagis :') 

Kpd ibu bape terime kasih bsr kn irin slme 21 tahun. Jasa ibu ng ayah memang x terbalas. 
Kpd adik2 aku syg korang tapi mcm biase la aku mmg garang . Sbb aku nk yg trbaek utk korg
Kpd sahabat aku selalu ingat korang.nak sangat together2.. 

Kpd owner tulang rusuk . Aku tunggu kehadiran mu. Semoga 2014 ade la tahun kau ditemukan dgn serpihan mu yang ade pade ku.

Kpd merak kau je yg aku syg. Even aku slalu menafikan. Aku tahu kau akan luke kan aku buat kali kedue.tapi itu takdir nye.

YaAllah. Knp sedih sgt niyh. Ini ke mlm tahun baru yg aku tunggu? YaAllah semoga 2014 menjadi tahun yg pnuh keindahan. . :') aku mengharapkan mu.  


-Xoxo A-

No comments:

Post a Comment