JellyPages.com

About Me

mira
swetz 22
muar,johor
single BUT not available

WELCOME NOTE :)


Assalamualaikum

hai peMBAce2 blOg...saya seKAdar mEluaH kan aPe yg terbuku dihati TENTANG DIA..Lets read it...semua yanG ade dlM nie hanya lah nurkilan dan isi hati semate mate ...hahaha.....tiada kene mengene antara yg hidup atau pon meninggal dunia. sMIle2 .. :))
Merak story !

Wednesday 11 December 2013

luahan malam

Disaat aku mula syg kan kau semula, kau mesti hilang seketika.aku tahu kau tak pernah beri harapan pada aku. Tapi beberapi hari ketika kau hadir aku terase diri amat dihargai. Kenape setelah hati ini kau sakiti aku masih lgi menanti mu ? Mengapa masih ade lagi perasaan terhadap mu? Terkadang aku musykil dgn diri ku ini..aku tidak tahu ape akan aku lakukan seandainyr episod cinta kite berulang seperti dulu.tapi aku tahu dirimu tidak pernah mencintaiku.biarlah putri ini tidur dan trus berkhayal dgn mimpi sang putera.
Xoxo A.

No comments:

Post a Comment