JellyPages.com

About Me

mira
swetz 22
muar,johor
single BUT not available

WELCOME NOTE :)


Assalamualaikum

hai peMBAce2 blOg...saya seKAdar mEluaH kan aPe yg terbuku dihati TENTANG DIA..Lets read it...semua yanG ade dlM nie hanya lah nurkilan dan isi hati semate mate ...hahaha.....tiada kene mengene antara yg hidup atau pon meninggal dunia. sMIle2 .. :))
Merak story !

Thursday 31 July 2014

kisah di hari raya

Holla!. Ya Allah sedih nya. Dugaan ape lagi kali ni ?  Tengah bulan yg mulia.. 5 syawal.. perkabaran duka pun tibe.. Takpe sabar lah mira.. sabar la hati.. awak pujuk sy beriye.. at last awk end kan lagi. Kali ni tak tahu la ape alasan nya. . Tapi nasib menyebelahi saya... saya tak tertekan pon. Sikit pon tak. . ALHAMDULILAH. semoga Allah memberkati setiap keputusan yg kami buat. Gerak hati kuat .. kuat mengatakan bahawa awk belum puas dgn hidup awk. Awk belum puas sakit kan hati sya. . Awk blom puas buat sy nangis kan? Sampai bile la nak mcm ni.. sampai bile la sy nk bodoh kan diri sy.. tapi kenape lah awk yg sy syg. Sy x pernah buat mcm ni kat org.. tapi kenape ni balasan sy?  Ya Allah kesalahan ape yg telah aku lakukan sampai ni balasan dan dugaan yg aku dapat ? Astagfirullah. Semoge kuat aku menghadapi nya. Dan jalan yg terbaik ... menyepikan diri dari semua ni.. semoge sukses mira.

Xoxo A

No comments:

Post a Comment