JellyPages.com

About Me

mira
swetz 22
muar,johor
single BUT not available

WELCOME NOTE :)


Assalamualaikum

hai peMBAce2 blOg...saya seKAdar mEluaH kan aPe yg terbuku dihati TENTANG DIA..Lets read it...semua yanG ade dlM nie hanya lah nurkilan dan isi hati semate mate ...hahaha.....tiada kene mengene antara yg hidup atau pon meninggal dunia. sMIle2 .. :))
Merak story !

Thursday 27 February 2014

*ARE THEETH ♡♡

Macam lame je tak update ape2 kat blogger ni. Huhui..anyway ! Mmg dah agak jarang update sebab kat phone pon dah ade diary sendiri.. huahua.. great kan. Lagi senang menaip ..tak payah nak gi blog ni. Haha.. tapi blog pon blog jugak.. sikit2 kene update jugak.. kalau tak melepas nk msuk contest lagi. Story for the day.. tepikir tentang kehidupan. Kenape manusia di kurnia kan hati yang agk lembut ? Mcm jeli :)  walaupon pernah terluka tp masih lagi boleh diubati. Cume parut tu tak mudah nak hilang laa..macam ape yg aku kene sekarang laa.. tapi, unik nye aku masih ingin kan die..aku masih perlu kan die.tapi dalam mase yg same sungguh aku takut die berubah hati. Memang tak nk kawal hidup dia. Biar dia nak keluar dgn sape .. as long as die tahu batas die sendiri. And setahu aku, bile die ckp die keluar dgn mmber tak pernah sekali pon aku tanye SAPE? Melaen kan die yg ckp ... lagi pon i noe i dun have right to know everything. Die tak pernah declare pape dgn aku. We just plan for the future. And little bit more i pyt a hope in you. Ya Allah mampu ke aku terima sekali lagi seandainya dia pergi lagi ? Terus terang aku katekan aku tak tahu ape sebab aku perlukan dia.. aku tak tahu kenpa aku suke die :(allah please ease everytg. If he meant to be with me.. please make him closure to me. If not. Singkirkan lah rase syg, kasih dan rindu ini .
Xoxo A

No comments:

Post a Comment