JellyPages.com

About Me

mira
swetz 22
muar,johor
single BUT not available

WELCOME NOTE :)


Assalamualaikum

hai peMBAce2 blOg...saya seKAdar mEluaH kan aPe yg terbuku dihati TENTANG DIA..Lets read it...semua yanG ade dlM nie hanya lah nurkilan dan isi hati semate mate ...hahaha.....tiada kene mengene antara yg hidup atau pon meninggal dunia. sMIle2 .. :))
Merak story !

Monday 10 October 2011

ceritera hidup...

naME aku miRa.aNak PerTame daLam kEluarGe saHrom oSman...aKU meruPakan tiang kirI n kaNan pd ibU n aYah Ak...ak DilaHirkan pD 2Hb nov 1992...darI situ la berMula la hiduP ak sebagai sorg manuSia..maNusia yg peNuh dgn cAbarAn...kaDang2 terPikir Nape la akU yg diPilh unTuk hidUp at Dunie Nie..taPi persoaLan uh\H haNye TuhaN je Yg mamPu jwab...sEkaraNg nI ak blajR kat koLej...nie JUga saLh sAtu cite2 aKu untUk samBung BelAjr...akU ade AzaM aku seNdiri SebeLum ak stArt blajr nie..aZam nye iAlah...taK NAK P0nteng2 Lagy..hehehe

No comments:

Post a Comment